פירוש חלומות – הריון

פירוש חלומות – הריון

הריון הוא כידוע לכולנו תחילתם של חיים חדשים. חלומות על הריון הם חלומות המייצגים התחלות חדשות בחיינו. התחלות אלה עשויות להיות רעיונות חדשים וצורות חשיבה חדשות, אולם הן יכולות להיות גם התחלות של מצבים מציאותיים חדשים, בניהם עבודה חדשה, היכרות עם אנשים חדשים, מעבר לבית חדש ועוד. במקרים רבים, השינויים עליהם מרמזים חלומות על הריון, הם שינויים שאנחנו גרמנו להם להתרחש ולא שינויים שנגרמו על ידי גורמים חיצוניים. לכל אחד ואחד מהשלבים בהריון, קיים פירוש משלו.

חלומות על שלבי ההיריון הראשונים – חלומות אלה מעידים על תחילתם של שינויים בחיינו, או על שינויים קטנים במיוחד. במקרים רבים בהם אנו חושבים על שינוי אך טרם התחלנו לפעול על מנת לבצע אותו, עשויים להופיע חלומות על השלבים הראשונים של ההיריון.

חלומות על אמצע ההיריון – חלומות על אמצע ההיריון, מהווים במקרים רבים, ייצוג של התלבטות פנימית. דמויות נוספות המופיעות בחלום על אמצע ההיריון, מצביעות על אנשים נוספים המעורבים בהחלטה והמסוגלים להשפיע על מהלך חייכם.

חלומות על הריון בשלבים מתקדמים - חלומות על הריון בשלבים מתקדמים הם חלומות המתייחסים לשינוי גדול העומד להתרחש וליחס שלנו אליו, או למצב שבו החל כבר שינוי כלשהו בחיינו ושאנו לא מסוגלים לעצור אותו. בכל מקרה יש לזכור כי מדובר בשינוי חיובי.

פירוש חלומות על הריון על פי הקבלה – על פי הקבלה, חלום על הריון הוא חלום המצביע על שינוי חיובי הצפוי להגיע. חלום על הריון על פי הקבלה משקף התפתחות ופריחה של רעיונות חדשים. אולם שינויים חיוביים אלו לא יתרחשו בעתיד הקרוב. על פי הקבלה, השינויים המדוברים יתרחשו דווקא בעתיד הרחוק. לסיכום: על פי רוב הפרשנויות, חלום על הריון הוא חלום בעל משמעויות חיוביות.