פירוש חלומות - חתונה

פירוש חלומות - חתונה

במציאות, חתונה היא אירוע משמח. רבים ורבות מאיתנו מחכים שנים לחוות את האירוע המרגש הזה ולהינשא לבחירי ליבם או לראות את היקרים להם מתחת לחופה. אולם לחלומות על חתונה קיימים פירושים שאינם משמחים כלל. חתונה בחלום מרמזת על מחשבות שליליות ותחושות לא נעימות שקשה מאוד להיפטר מהן. חלומות על חתונה מעידים על כך שהמחשבות והתחושות הללו, משפיעות באופן משמעותי ביותר על הבחירות שאנו עושים ועל ההחלטות אותן אנו מקבלים.

במידה וחלום החתונה נחלם לפני חתונה המתקרבת במציאות, הדבר טבעי ביותר והוא מבטא את החששות של בני הזוג בקשר לאירוע המתקרב. חלומות אלו יהיו בדרך כלל חלומות שליליים ומלאי תקלות. בין אם מקור החלומות הללו הוא החשש מפני האירוע
עצמו ובין אם הסיבה היא החשש מפני חיי הנישואין וההתחייבות ארוכת הטווח, חשוב לזכור כי מדובר בחששות טבעיים של כל זוג העומד להינשא.

ככלל, רוב האנשים העומדים בפני חתונה יחלמו על החתונה המתקרבת. חלומות אלה יכולים להופיע במספר גרסאות אשר לכל אחת ואחת מהן פירוש משלה, בדומה לדוגמאות הבאות.

פירוש חלומות על חתן – חלום על חתן, מעיד על הרצון העז של החולמת להיות חלק ממערכת יחסים יציבה ולמצוא שותף אמיתי לחיים.

פירוש חלומות על כלה – הופעה של כלה בחלום, קשורה לנושאים כמו איחוד ושותפות.

פירוש חלומות על חותן – הופעה של אבי הכלה בחלום, מייצגת החלטות הדורשות מאיתנו להתפשר, וכן פעולות אותן אנו עושים למען אנשים אחרים ושאינן נוגעות לנו.

על פי הקבלה חלומות על חתונה הם חלומות חיוביים המצביעים על עתיד טוב. חלום על חתונה מעיד על רגשות חיוביים שיש לנו כלפי אנשים מסוימים או כלפי תהליכים שונים אותם אנו עוברים. חלומות על חתונה על פי הקבלה מרמזים על התקדמות בטוחה למקום נכון.