פירוש חלומות – בגידה

פירוש חלומות – בגידה

חלומות העוסקים בבגידה, מעידים על חששות וחוסר ביטחון שיש לנו כלפי אדם מסוים בחיינו. חוסר הביטחון יכול להיות קשור למערכת יחסים אישית, עסקית, או כל סוג אחר של מערכת יחסים. במידה וחלומות על בגידה מופיעים לעיתים קרובות, ייתכן והם קשורים לתחושת חוסר ביטחון איתה אנו מתמודדים, כחלק מהתמודדות עם מחויבויות המעיקות עלינו. בין אם החולם הוא הקורבן של הבגידה ובין אם הוא הבוגד, חלום על בגידה מעיד על כך כי חש שמשהו לא תקין במהלך חייו וכי הוא מרגיש צורך לשפר את המצב.

חלומות על בגידה - חלומות העוסקים בבגידה בבן או בבת הזוג, מעידים על מערכת יחסים בעייתית ועל תחושה בסיסית של חוסר אמון וחשדנות כלפי בן או בת הזוג. חלומות בהם אנו בוגדים בבני הזוג שלנו, מסמלים החלטות שאנו לא מסוגלים להתנגד אליהן. חלומות שבהם בני הזוג שלנו בוגדים בנו, קשורים לקבלת החלטות לא נכונות ולמודעות שלנו להשפעה השלילית של אותן החלטות על חיינו. פירוש נוסף לבן זוג הבוגד בנו בחלום, מתייחס לתחושות שלנו לגבי החלטות לא נכונות שקיבלנו.

פירוש חלומות על בגידה על פי הקבלה – על פי הקבלה, חלומות הכוללים בגידה של בן או בת הזוג, הם חלומות המעידים על חוסר איזון בחיים. בגידה בחלום, על פי הקבלה מצביעה על בעיה של חוסר כנות וחוסר אמון. ייתכן שאנו חולמים על בגידה בגלל שאנחנו מתנהגים באופן הנוגד למצפון, לאופי או לתחושת הצדק הפנימי שלנו. בנוסף, על פי הקבלה, חלום על בגידה עלול להיות רמז למשהו רע העומד להתרחש. כך או אחרת, חלומות על בגידה הם חלומות המעידים על בעייתיות מסוימת בחיים האישיים או המקצועיים. הופעה של חלומות כאלה, דורשת מחשבה, בדיקה ומאמץ בפתרון הבעיות הללו.