פירוש חלום על ים

פירוש חלום על ים

הופעה של מים או של מקורות מים בחלום, היא משמעותית ביותר, עבור פרשני חלומות רבים. מים המופיעים בחלום מתייחסים ברוב המקרים אל תת המודע שלנו, אל החלקים הנסתרים בנפשנו ואל המחשבות והתחושות הבאות לידי ביטוי בתודעה שלנו. חלום על ים, אוקיאנוס או מאגר מים גדול מאוד,או חולום על מים מייצג במקרים רבים חוסר וודאות או התמודדות עם מצבים ותהליכים העלולים לגרום לתוצאות שליליות.

פירוש חלום על ים רגוע - חלום על ים רגוע הוא חלום המתייחס לשקט, יציבות ואיזון. הים הרגוע והשקט המופיע בחלום, מייצג עבור החולם, שליטה, איזון והרמוניה.

פירוש חלום על ים סוער – כשם שחלום על ים רגוע מייצג שליטה ואיזון, חלום על ים סוער, מיצג חוסר שליטה. הסערה המתרחשת בחלום מקבילה לסערת הנפש העוברת על החולם.

פירוש חלום על טביעה בים – חלום על טביעה בים הוא חלום המסמל לא רק חוסר איזון וחוסר שקט בחיים, אלא גם חוסך אונים ואובדן שליטה על מהלך החיים של החולם.

פירוש חלום על חוף ים – חוף ים הוא המקום שבו נפגשים שני ניגודים: הים והיבשה. חלומות שבהם מופיע חוף ים, מתייחסים לתקופה של חוסר וודאות, חוסר יכולת לבחור או תקופה של שינויים משמעותיים בחיים וממעבר ממצב מוכר ובטוח למצב שאינו כזה.

פירוש חלום על ים על פי הקבלה - על פי הפרשנות הקבלית, לחלום בו מופיע ים יכולות להיות פרשנויות שונות, המשופעות ממה שקרה בחלום. חלום על טביעה בים, על פי הקבלה מרמז על תקופה קשה או צרות העומדות להופיע, בעוד חלום על חוף ים, מעיד על תקופה נעימה, הרמונית וחסרת דאגות. חלומות על ים סוער, על פי תורת הקבלה, נועדו על מנת להכין אותנו להתמודדויות בעתיד.